I'm alive

Idag hittade jag ett paket från Make Up Store i min brevlåda :) I paketet låg en massa smått och gott som jag fick eftersom jag representerade MUS på ett event i Malmö för ngn vecka sedan.
Man blir alltid så glad av sånt :) Måste dock bege mig till MUS och inhandla en del smink som jag behöver, måste också ringa MUS och prata om min anställning där och lite så..

Jag sitter för närvarande och kollar resor till London, funderar på en tripp 23-26 februari :) Jag måste snart börja kolla seriöst på skolor med.. Så jobbigt med saker som man måste ;) haha

Nu är jag dock fruktansvärt trött och måste sova lite, skall se om jag kan bli lite mer aktiv snart igen och göra lite annat än att plugga, sova och träna.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du menar sova sova och sova :p

2011-12-14 @ 07:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0