Shoes..

Idag fick jag hem min klänning och den satt jättebra så den e en keeper :D Tror det blir den klänningen på juldagen då vi är ett gäng tjejer som ska ut.. På nyår blir det antingen att hitta en ny klänning eller att återanvända en av de 40 klänningar jag äger sedan innan.. Jag har redan bestämt mig för en men om jag hittar en klänning jag vill ha måste jag ju köpa den!! Köpte inte en enda klänning när jag var i USA eller London så får ta igen det nu.
Hmm skor måste jag hitta med.. Jag har nog flera par skor jag kan ha, men jag måste börja sortera upp bland mina skor.. visas måste klackas om och sånt där som man tänker att man måste göra men som man glömmer bort.
Det får nog bli min första uppgift när det nya året kommer, skorenovation!


Dessa skorna finns bland annat i mina ägor, men jag har ALDRIG använt dem!! Fy på mig!!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0