Novell..

Igår var en speciell dag, och inte på ett positivt sätt. Dagen började ganska tidigt med lite pluggande och så innan jag skulle iväg på jobb.
Min mamma höll på att förbereda inför studenten och kokade lax som vi skulle ha. Jag satt i köket och det hela slutade med ett allergiutbrott. Jag fick fullt med utslag och svullnade på huden och i halsen. Som tur var hade jag fått mediciner som jag tog med en gång jag började känna av besvären och det blev inte något "allvarligt" av det hela. Jag var tvungen att tvätta av hela mig ifall jag råkat få ngn fisk på mig och jag hade dessutom riktigt brottom till jobb.
När jag var på jobb började jag känna mig hängig, trött och allmänt konstig, dock bättre i halsen och med utslagen. Det slutade med att jag fick gå hem och sticka iväg till läkare och jag ska nu på någon ytterligare utredning och antagligen få någon adrenalinspruta att ha med mig.

Trots att jag var ofantligt trött sov jag inte mer än 1 timme inatt och efter en heldags jobb är jag nu måttligt pigg. Har dessutom precis avslutat min hemtenta som jag antagligen kommer få göra om. Hade en uppgift kvar som jag skulle göra igår, men på grund av allt gick det inte så. Jag känner just nu att jag inte kunde bidra med så mycket och jag lämnade in den ofärdig. Vilket är synd för det började verkligen bra!

Imorgon blir det upp tidigt, min systers student och jag har massor att hjälpa till med! Skall köra hemifrån kl 7 imorgon så att hon kan va i Hbg innan 8.. Gäääsp!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0