Future

Okej, nu har jag jobbat klart med att översätta mitt cv, eller rättare sagt Marianne har jobbat klart :P Så idag ska det skickas till stället där jag förhoppningsvis kommer jobba i sommar :)

Hon som hade butiken sa att de behövde hjälp i sommar och att jag nästan garanterat skulle få jobb både där och på en annan av deras butiker, meen man vill ju inte jinxa det :P Men jag kan säga att min värld kommer att fyllas med färger och jag kommer ha väldig använding för mitt andra/tredje "hemspråk" tihi.



Idag står tandläkaren på schemat och därefter ska jag jobba. Och efter det ska jag inatt nattvandra. Får hoppas att det blir lugnt. Med tanke på polisens förutsägelser så vet man aldrig.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0