Blackest night

Idag har jag gjort en sminkning som jag faktiskt ALDRIG haft tidigare. Jag har haft varianter, men aldrig denna kombination av endast en färg. Detta är en sminkning som alla någon gång vill ha och det är också en sminkning som i princip ALLA känner sig obekväma i när de först provar den. Det är en skarp sminkning trots mycket toning och det krävs lite tid och rätt ljus, för att de flesta ska vänja sig vid sminkningen. Många vill lära sig denna sminkning och när de går och blir sminkade säger de att de vill ha en svart sotning. När de sedan ser resultatet tycker de många gånger att muan kasnke inte gjort världens bästa jobb.
Jag som Mua brukar alltid rekommendera en mildare variant av denna sminkning till kunder som inte är vana vid mycket smink. Men om man vill prova denna, så kom ihåg att sminkningen oftast inte kommer ses i det starka ljus den görs i samt att det tar lite tid att vänja sig.
 
xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0