Sol

Inatt var första natten på länge som jag sov riktigt bra! Det behövde jag verkligen och det var skönt att vakna imorse och se att det var strålande sol ute i vinterlandskapet :P
Jag har spenderat dagen med att plugga, mestadels i alla fall... Har även hunnit med två powerwalks och ett kortare styrkepass. Lagade även middag tillsammans med min bror, så klart blev det spaghetti och köttfärssås :P

Jag har varit på jättebra humör idag, vilket antagligen beror på min underbara sömn i kombination med det fina vädret :) Jag har till och med gjort allt jag planerat idag, eller ja inte allt men det är bara en liten sak jag missat (struntat i). Skulle egentligen göra det nu, men är trött så ska lägga mig nu. Får gå upp en timme tidigare imorgon istället så att jag hinner det då!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0