Shopping :)

Nu var det verkligen eeevigheter sedan jag bloggade, men kände idag att det var dags. Idag har jag fixat en del hår hemma hos familjen Farrar/Åkesson som bjöd på middag. Efteråt åkte vi hem till farfar Åkesson som bjöd på tårta :)

Idag har jag även shoppat en del.. Skulle egentligen vara jätteduktig och spara alla mina pengar men ibland får man unna sig saker.


Dessa skitsnygga kilklackar från Friis & Company är nu mina och jag läängtar tills de kommer hem till mig :) Har kollat på dem länge nu och det var helt enkelt dags att beställa dem :)


Även dessa örhängen från Marc by Marc Jacobs inhandlades idag och förhoppningsvis kommer de snart :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh!

2012-06-14 @ 06:06:04
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0