Beslutsångest

Idag väckte mamma mig kl 10 vilket var hemskt eftersom jag somnade typ halv 5 :S satt och kollade på bilder inatt :P
Vi åkte typ halva Skåne runt för att kolla i en massa olika affärer, men hittade inte så mkt, ett par jeans till min mammi. Blev en fika på Espresso House på Familia med.

Skulle egentligen tillägna hela dagen åt franska men så blev det inte, har faktiskt inte gjort ngn franska alls idag.
Var precis ute och åkte inlines med min syster, det var jobbigt och jag är helt genomsvettig, men idag KAN jag bromsa :) precis som förutsagt.

Sitter och kollar bilder nu igen kan inte bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha.. tror det blir blont igen nu till sommaren, ska bara lära Jessie att slinga :)

   

Hmm.. vilket är bäst? trivs nog bättre i ljust men gillar mörkt med :S

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Du passar i båda darl! Ta rött!!



Vad du är duktig som kan bromsa!

2010-04-19 @ 07:28:46
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0