Le Week-end avec les danoises

Idag vaknade jag trots helgens bravader helt utvilad. Fredagen började med skola, sen hem och byta om och slå in paket och sedan iväg till Beckie och kalas för Poppy som blev 1 år :) Det blev ett uppehåll på väla för att prata med min bank och för att handla tobak till vattenpipan. Jessica hittade en jättesöt stav till hennes navelpiercing. Beckie hade bakat underbar kladdkaka och pizzabullar. Jag klippte till Beckies lugg och fixade även hennes ögonbryn :) Vid 8-tiden körde jag och Jessica hem igen och jag började fixa inför kvällen. Jag och Jessica blev ivägskickade att köpa en sorts tobak till och vid 10-tiden samlades vi alla hemma hos oss för att dricka och röka vattenpipa, vilket var trevligt som alltid :)

Igår var en lugn och skön dag och jag gjorde inte allt för mycket. Klippte Jessica och Kim och färgade även Kims hår men annars hände inte så mycket. Närmare kvällen började jag göra vid mig, sminka mig och fixa håret och sånt som man måste göra innan man ska ut. Tante kom till Sverige med och vi åt middag med henne. Färsbiffar, potatisgratäng och rödvinssås. Vid halv 11 kom danskarna, Carsten, Kristine och Steven och vi satt och spelade UNO-bussdriver vilket var roligt och fyllande. Vid 12-tiden åkte vi in till Hbg gick på Tapaz och shottade sedan bar det av till The Tivoli där de var så snälla att släppa in Kim trots att han bara är 19 :)

Kom hem halv 5 imorse och kom på att jag inte hade några sängkläder så var tvungen att bädda sängen... Men det blev en god natts sömn eller vad man säger.. Här kommer lite bilder från igår och på mitt smink.


       

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Skitfint smink!

2010-04-11 @ 19:25:23
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0