Sunny day

Wiie vilket härligt väder det är just nu :) Har precis kommit in efter en härlig inlinesrunda. Jag och min syster åkte inom Jessica för att kolla hur det var med henne och när hon kunde lära sig slinga, vi ska ses imorgon kl 3 hemma hos henne och försökskanin blir hennes mamma :) Längtar jättemkt tills jag ska göra mitt hår, kan inte vänta.
På fredag blir det en tur till DK för att inhandla lite alkohol tills på lördag, var längesen vi var där och med tanke på den senaste tidens sociala kvällar börjar det sina i barskåpet :P Jag och My ska ta tåget till Hbg där vi ska möta mammi men först ska vi till frisörgrossisten så jag kan köpa hem lite avfärgning :)



Bild från någon kväll på Tivoli

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0