Godmorgon!

För en gångs skull kan jag faktiskt säga att jag är pigg och vaken! Somnade vid 10 igår med migrän. Mamma gjorde lite massage på mig och jag sov som en stock. Inte drömt ngra konstiga saker eller så heller. Bara sovit. Imorse när jag vaknade gick jag och duschade, vilket var uppfriskande och sen blev det frukost som jag håller på att äta nu.
Tänkte försöka hinna sminka mig idag med :)
Idag sa jag ja till att jobba några timmar extra, så ska jobba mellan 7.00-15.30/16.00 beroende på hur mkt det är att göra.
I eftermiddag efter jobbet, ska jag och jessie till Malmö. Tänkte gå inom Make up Store som har invigning idag och sen tänkte jag en tur inom Vero Moda med, hoppas de fått in den kavajen jag vill ha!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0