Malade

Idag har verkligen varit en usel dag. Sov max 2 timmar inatt, den vakna tiden spenderade jag med att vara sjuk och kräkas, inte skoj.
Har mått uselt hela dagen och inte förrän nu på kvällen har jag kunnat behålla ngt av min mat. Passade på att plugga lite franska, men det gick inte så bra. Läste ett stycke i taget och efter alla dessa timmar har jag bara kommit en ytterst liten bit på vägen.
Ska vara hemma från jobb imorgon med :(

Trååkigt, jag som hade så mkt planer för denna veckan, nu får de skjutas upp lite tills jag mår bättre.

Här kommer en bild på underbart vackra Olivia Palermo i en absolut perfekt hårfärg. Tänkte försöka mig på denna färgen till hösten, den ligger lite närmare min egen hårfärg.



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0