Söndag

Nu har jag precis varit ute och åkt en runda inlines. Var jobbigt men skönt nu efteråt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och så ska jag äta lite mellanmål :)
Klippte mamma innan idag och ska snart till farmor och klippa henne och min kusin. Sen ska jag hem och klippa min pappas kusins fru :P Massa klippande. Men det är skoj :)
Nästa vecka ska jag jobba 49,5 h. Kommer bli riktigt jobbigt! Ska jobba 6 dagar. Skulle egetligen jobbat mer, men eftersom jag hade fullt upp redan under vissa dagar så fick vi klämma in jobbetider på de lediga stunderna eller vad man ska säga...
Men men, det blir ju bra pengar :) ena dagen har jag ju 100% OB med så det lönar sig. Känns bara lite motigt just nu.

Igår gjorde jag även en zebramun. Den kan man nog inte ha på samma sätt som den andra. Leopardmunnen hade jag lätt kunnat ha vilken dag som helst.





xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0