Trött

Idag har jag bara jobbat, började 9 och slutade nu 8. Det var ett rent helvete! Allt var fel och försenat och sånt. Och ingen personal heller. Är sjukt trött nu, och jag som sa ja till att jobba längre imorgon, usch!

Nåväl. Har iaf sminkat mig de senaste dagarna, dock har jag ingen bild :( Men känns bra at tha gjort ngt iaf! Man känner sig mkt piggare och fräschare.

Just det! Igår skaffade jag gymkort :) Hade tänkt inviga det imorgon men det hinner jag inte, så får göra det på lördag istället! Blir spinning kl 10 på morgonen. Måste börja skärpa mig med träning nu. Och bra med gymkort, eftersom jag aldrig vet när jag ska jobba så kan man träna när som.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh nice med gymkort! Är det ett pass på lördag eller ska du köra själv?



Höhö well I try.

2010-08-26 @ 20:35:52
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0