Yesterday

Idag vaknade jag lite innan 8, vilket var skönt. Var pigg idag igen när jag vaknade. Cyklade snabbt ner till affären så att jag skulle kunna göra frukost och nu ska jag snart iväg på ett pass spinning.

Igår var jag ju i Malmö med Jessica. Min syster kom sen med, hon hade varit där med sin pojkvän och hon skulle egentligen hem men gick lite med oss istället. Sen gick vi till McDonalds och åt. Marcus kom dit med och vi avslutade kvällen med att åka hem till Marcus och göra egentligen ingenting, men det var trevligt :)

Igår köpte jag en ny kavaj, som e längre än vanliga, precis som jag vill ha den. Kostade bara 299:- på vero moda och fick 10 % på den också eftersom jag blev medlem i deras kundklubb (det är gratis).
Köpte även en ny ögonskugga och en ögonpenna, båda blåa... Jag har hur många blåa och gröna skuggor som helst och tänker alltid att jag ska köpa en annan, men när jag står där i affären så skriker de blåa färgerna efter mig :P Jag har till exempel inte köpt ngn brun än, trots att jag behöver en ny. Köpte också en ny mascara då min snart är slut. Denna gången ska jag prova Maybellines Pulse Perfection.



                        


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0