Ååångeest

Är ledig idag och imorgon, sen börjar arbetsveckan, tis-tors, lör-sön. Rätt okej för man får ju bra betalt men ska upp tidigt som f-n i helgen och det är INTE kul.. Förstår inte varför ICA måste ha öppet som vanligt dessa helgdagar btw. Det är väl bra service, men t.o.m folk här på orten tycker det är outrageous..
Idag står det iaf plugg på schemat. Har någon sida kvar i boken från igår och sen en ny bok jag ska läsa idag. Sen måste jag hitta fram två-tre böcker eller artiklar till som jag ska läsa under veckan. Får knåpa ihop papert i mellandagarna, not what I wanted :(
Lääängtar till Januari då jag ska va ledig i hela 2 veckor i rad!! Jag måste stå på mig och säga att jag måste vara ledig då, annars kommer jag inte klara en termin till..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0