Babbel

Igår var jag, beckie, jessie och danne på oasen och åt fondue. Det var riktigt gott!! Måste dit oftare :) Efter middagen gick vi hem till Beckie och Danne och drack lite vin och sen gick jag och jessica ut med danne och jonas. Vi hamnade på Lila Helvetet som faktiskt var riktigt trevligt om man fick tag i ngnstans att sitta.
Var hemma vid halv 4 i morse och då satte jag mamma och kim oss och såg på criminal minds, så gick inte och lade mig förrän efter kl 5.
Mamma väckte mig lite efter 11 och min frukost var kl 1 bestående av en adventmiddag med farmor och farfar.
Känner mig väldigt trött och seg nu! Dessutom är jag lite ledsen att ett par skor jag ville ha är slut i min strlk. Finns i andra färger men jag vill ha svarta!! Men men de sa att de nog skulle få in dem till våren igen..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

De är så långt till våren :(

2010-12-05 @ 20:47:38
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0