Börjar få gråa hår :P

Inatt sov jag 15 timmar och jag hade kunnat sova mkt mer!!! Var helt sjukt trött när jag kom hem från jobbet med men hade och har fortfarande massor av skolarbete att göra. Har varit sjukt hungrig och törstig idag med, kanske för att jag typ inte åt ngt igår och denna dagen har inte heller varit så bra..
Just nu längtar jag ngt sjukt till det nya året så jag kan vara klar med mitt skolarbete (for now) samt mina två lediga veckor som jag ska ha!!! 3-16 januari ska inget jobb och ingen skola störa mig!!!

xoxo Sandra Falcostone


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med två veckors vila. Vad ska du göra då? :)

2010-12-22 @ 09:27:52
URL: http://islade

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0