Dermanord

Igår när jag pratade med hudterapeuten fick jag prover med mig hem på rengöring och ansiktsvatten. Hudrengöringen var Olive Cleansing från Dermanord och den kändes helt underbar! Huden kändes återfuktad, mjuk och len utan att bli oljig eller så. Jag ska prova den ett tag till innan jag vet exakt men detta är min första upplevelse av produkten. Ansiktsvattnet var ett örtvatten med rosor och salvia och luktade lite juligt faktiskt. Det var härligt uppfriskande och huden blev inte stram, som den kan bli av de ansiktsvatten som innehåller alkohol.

  

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becci

YES! Dermanord är helt rena produkter. You're on the right way!!!!!

2010-12-09 @ 18:13:01
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0