Ögon

Nu har jag precis vaknat, och känner mig vrålhungrig! Jag måste snart ner och göra frukost men det lutar nog mer mot brunch idag :) Har bacon hemma med så kan bli en riktigt bra brunch :) Ingen brunch utan bacon nämligen!!
Sen ska jag sätta mig och plugga.. Har 100 sidor att läsa idag, vilket inte är så farligt, men det tar ju lite tid.. Om jag hinner ska jag läsa ytterliggare. Annars har jag 222 sidor att läsa imorgon, det är dock inget jag itne gjort tidigare men ändå.. Det är jobbigt. Tur att jag bunkrat upp med Visine. Ögondroppar som är himmelska!
På vintern får jag alltid torra och trötta ögon och måste använda mig av ögondroppar för att inte få skavsår på ögonlocken :P haha nej så illa är det inte men men. Det är riktigt skönt att använda ögondroppar, det blir så där svalt och återfuktat och man kan röra ögat jättelätt :) Så om ni känner er lite trötta och sega i ögonen borde ni prova! Läs bara på förpackningen eller fråga på apoteket så att det går bra att ni tar det om ni inte vet.


( bild från google )

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0