Stressad, trött, knäpp :P

Just nu känner jag mig väldigt omotiverad att göra ngt alls. Vet att jag måste läsa ut min ena bok idag, men orkar inte!!! Jag vet dock att om jag städar mitt rum kommer jag känna mig mindre stressad och kommer ha lättare för att sätta mig med ngt över huvud taget. Så jag antar att det är det jag får göra. Blir ca 1 bok om dagen nu fram till jul sen blir det att knåpa ihop lite frågeställningar och så.. Eftersom jag inte kunde få tag i alla böckerna heller så får jag hitta några andra.. vilket kan vara jobbigt!! Vad finns det för böcker om kriminella livsstilar som är stöttade av universitet och har bra referenser? Skitsvårt att hitta ett bra urval..

Men ja då var det bara att börja städa då...

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0