Gårdagen

Börjar med en bild på gårdagens smink:

Detta har jag använt: (Allt från MuS om inget annat anges)
x Hightechlighter Neptun
x Microshadow White
x Microshadow Flamenco
x Microshadow Muffin
x Eyedust Mercury
x Cake eyeliner Black
x Eyepencil Vanilla
x Strass Bubblegum
x Mascara Max lashes



Som sagt så skulle jag ut med Kim som fyllde år och hans kompis igår, men efter maten så ville Kim inte ut längre, så de skulle ta det nästa vecka istället..
Jag ringde till Beckie eftersom vi egentligen skulle komma inom henne och hon sa att jag kunde följa med Danne och Jonas ut. Så jag åkte till Hbg i alla fall och hem till Beckie och Danne.
Vi satt där och drack till ca 12 sen gick vi ner till stan, Beckie kunde inte följa med efterom hon skulle upp tidigt och jobba :(
Kvällen började på Tapaz på knutpunkten och där satt vi till klockan 1, sedan bar det av till Utposten där Danne tappade sitt ID men vi hittade det igen. Efter detta, vid halv 2 skulle vi gå till The Tivoli men vakten släppte inte in Danne eftersom han inte visade fram sitt ID så vi sa att vi skulle gå en runda med honom och sen komma tillbaka, så vi gick och vi skulle ta fram hans ID så att han inte behövde leta efter det, men tyvärr hittade vi inte det och han måste ha tappat det igen så vi gick tillbaka till Utposten och letade men ingen lycka :(
Så jag och Jonas skickar hem danne i en taxi och säger åt taxichauffören att släppa av honom där hemma och jag och Jonas går in på The Tivoli.
När Jonas sen ringer Danne för att kolla så han e hemma har Danne sagt till taxichauffören att han ska åka till knutpunkten igen, så där befann han sig nu än en gång och Jonas fick övertala honom att åka hem igen och till slut gjorde han det :)
Efter Tivoli blev det ett besök på Kebabhouse i väntan på att min mamma skulle komma och hämta mig, trevligt och gott :)
Sammanfattningsvis kan man säga att det var en bra kväll med massa omplanering :D

                          


                                   xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0