Kim

Grattis till Kim som fyller 19 idag :)



Hittade inga roliga bilder på Kim så fick bli ett på en ganska berusad Kim från hans förra födelsedag :P

Imorse hade jag ju tänkt att ha sovmorgon, riktigt lång sovmorgon, men det gick bara till klockan 9, sen var jag vaken...
Jag och mamma åkte en tur till familia eftersom jag fortfarande inte hade hittat något till Kim. Vi kollade i princip i alla affärer men det fanns inte mycket alls, men lyckades i alla fall få tag i en fin skojrta till honom som han gillade :)

Pluggat en del franska idag med, dvs. jag har kollat på fransk film ;) Vi ska analysera filmen La Haine (medan vil faller) på franskan på måndag, jobbigt! Jag kan knappt analysera den på svenska.

Nu har jag precis vaknat från en liten tupplur och tagit en dusch, tänkte sminka mig lite nu innan vi ska börja med matlagningen, tacos wiie :) Återkommer med bild på sminket senare

                                                         xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0