Fullspäckad dag

Kom hem för lite mindre än en timme sedan. Jobbade först 14-21.30 och sen bar det av till klippan där jag skulle äta hos mamma och pappas kompisar (skulle hämta mammi och pappi så kunde lika bra äta där jag med). Blev en lång dag idag känns det som.
Vaknade vid 10-tiden och åt frukost och sånt. Därefter var det dags för inlines och så låg jag ute i solen ett tag och sen var det jobb. Och på jobb gick allt lugnt tills kl halv 9 då typ allt skiter sig och det tog skitlångtid att stänga.
Det är först nu som jag får sitta ner och ta det lugnt, men egentligen borde jag sova nu. Ska läsa lite i min bok, för måste bli klar med den denna helg. Har ca 300 sidor kvar, men det går snabbt att läsa :) Synd bara att de dagar man jobbar hinner man bara läsa på kvällen och då är man egentligen för trött.

Slänger in en gammal sminkbild som jag gillar. Sotat med färg undertill. Lättar upp sminkningen.



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0