Hemmagjord pizza

Fyy vad mätt jag är! Åt hemlagad pizza vid 9-tiden idag och känner mig helt gravid så mätt jag är. Jag och Kim kockade och det blev riktigt bra. Vi gjorde degen, tomatsåsen, vitlökssåsen ja u name it själv :)
På min pizza hade jag mozzarellaost, ekologiskt bacon, kalkon, champinjoner, ananas, pesto och lade på färsk gurka och tomat när pizzan var klar.
Den var riktigt god men orkade knappt äta ngt av den.



Jag och Kim har spenderat de senaste timmarna med att kolla film, blev morden i midsomer :) Väldigt underhållande och passar utmärkt till sommarkvällar.

Nu blir det väl E! och måste läsa franska med!!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh ser skitgod ut!

2010-07-20 @ 11:24:47
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0