No bacon today

Idag vaknade jag halv 6, störigt att vakna en halvtimme innan man ska upp, men försökte ligga kvar och sova de sista minuterna. Gick upp kvart i 6 i alla fall. Sitter nu och äter en kall frukost bestående av cornflakes :(.
Jag frågade min mamma häromdagen om hon kunde köpa hem apelsinjuice och eventuellt lite bacon eftersom jag bara hade lite kvar.. När jag vaknar nästa dag finns det ingen apelsinjuice. När jag frågade henne om det så sa hon att hon trodde att hon bara skulle köpa bacon.. och idag när jag vaknade fanns det inget bacon. Kunde hon inte bara sagt att hon inte köpt något?! Jag trodde ju att hon köpt bacon eftersom hon sa så!! Är så irriterande.
Nu kommer hela dagen vara fålig, bara för att jag inte fick mina ägg och bacon :(

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0