Seg morgon

JAg förstår verkligen inte hur jag kan vara så trött. Igår kväll var jag sjukt trött och lade mig tidigt, trots det känner jag mig som en zombie just nu..
Idag orkade jag inte ens ställa mig och göra ägg och bacon :O
Arbetsdagen idag är lång, 8-1845. Kom på nu att jag drömde mycket att jag glömde gå till jobb och att jag var i Landskrona och inte kunde komma till jobb. Sen var jag tvungen att gå efter ett tag iaf och en på vårt jobb skrek ut dumma saker i högtalaren till folk. Väldigt skummt. Jag tror jag behöver vara ledig lite, man blir inte utvilad av att jobba långa dagar och sen ha en dag ledigt, jobba långa dagar och sen en dag ledigt..
Antagligen därför jag börjat få migrän igen med..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0