Uppe i ottan

Jag fattar inte varför jag redan är uppe, har varit uppe i en halvtimme. Börjar ju jobba kl 6 iofs, men jag vill soova. Är egentligen inte trött, men kan bero på att jag bara sovit typ 4 timmar eller så, så kroppen är väl i "chock" eller ngt hahha. Känner att om en eller två timmar kommer jag vara dödstrött! Jobbar till klockan 2 idag och då ska jag hem och sova lite, eller kanske ska åka till Center Syd eller ngt först, måste till apoteket. Sen ska jag vila lite i alla fall. Ska nattvandra ikväll och Mys 18-årfest är idag med.

Igår fick jag med mig hem ett nytt faboulus rouge från MUS "Frozen Daiquiri". Den är lika underbar som namnet låter och jag var helt enkelt tvungen att ha den. Fick även med mig hem en vit eyeliner som jag suktat efter ett tag nu. Ska se om jag kan använda de båda senare idag så ni får lite bilder :)

Igår när jag var i butiken insåg jag hur mycket jag verkligen vill jobba med smink. Även om det bara är ngn dag i veckan. Jag bara äälskar färger, former och att få vara kreativ. Man märker också att kreativiteten avtar om man inte jobbar med det. Som tur är kommer den lika snabbt tillbaka som den försvinner :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: becca

Oh it sounds fab!

2010-07-24 @ 11:58:43
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0