After inlines

Nu har jag precis varit ute och åkt inlines, det var riktigt skönt :)Men det var varmt.. och nu är jag helt genomsvettig och kokande. Synd att vi inte satt upp vår pool än. Får se om jag går bort till Jessica när hon slutat jobba och snyltr lite på deras :P Hon frågade ju trots allt om jag ville.
Nåväl. Idag ska jag fixa min kusins hår och sen ikväll ska jag och Jessica till Josefine och grilla lite. Blir kycklingburgare för vår del :) Sen måste jag se till att jag har skrivit ut biljetter och handlat lite grejer vi ska ha med oss imorgon, när vi ska till Gbg. Blir liseberg och sedan blir det Green Day :)
Nu ska jag lägga mig ute i solen och läsa :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0