Aktiv morgon

Nu är jag klar med att städa, iaf mitt rum och har även varit iväg och åkt inlines. Var skönt att åka, var ett tag sedan jag gjorde det nu, får se om det kanske blir en runda ikväll med.
Nu tänkte jag bara ta det lugnt, ligga och läsa och lite så :)

Här kommer en bild på ögonskuggspaletten jag köpte. Fick hem den i fredags och har inte hunnit använda den så mycket, men av det jag använt har jag bara positiva saker att säga :) Den blåa sminkningen jag hade i lördags var gjord med denna palett och färgerna höll jättebra :) likaså var priset. Paletten kan man köpa hos Queens & Shadows



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: b

De va skitsnyggt de du hade i lördags!

Duktig du är som åker inlines! Åk lugnt!

2010-06-21 @ 22:23:59
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0