Déçu!!

Då har jag suttit ner ett litet tag efter en lååång arbetsdag. Tydligen skulle jag nattvandra för pappa vilket jag glömt. Så efter att ha gått 11 timmar på jobb ska jag nu gå ytterligare 3 timmar eller vad det nu blir.

Kom inte in på skolan jag ville, så nu vet jag inte vad jag ska göra i ett år. Undrar vilka som kom in. Om två specifika personer kom in där som var på intagningsproven så blir jag arg.
Svårt också med sånna uttagningsprov de hade, undrar hur mkt av CVt de tog med i beräkningarna, eller om det bara var vad de tre personerna tyckte personligen...

Nåväl, det finns ju fortfarande en chans på reservplatserna, men man kan ju knappast hoppas att ngn ska lämna återbud.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Kom du in på en reservplats?

2010-06-18 @ 22:32:30
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0