Goin' out

Nu har jag duschat, sminkat mig och klätt mig. Ska packa min väska med, har ju en ny nu som jag inte använt än. Och jag har 40 min kvar innan jag blir hämtad :) skönt att vara klar i tid, hatar när man ska stressa.
Jag KAN sminka och fixa hår snabbt, men det är som terapi för mig och jag gillar när det tar lite längre tid. Att sitta och sminka sig är avkoppling :)

Ikväll ska vi till Hbg och äta ute, Jessica frågade om jag ville med henne, Beckie, marcus och danne och det ville jag :)

Tyvärr hittade jag ingen bra bild, dessutom var den bästa bilden på mitt dumma öga.. men men det har blivit bättre nu än det var innan :P



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0