Jeudi

Jag har verkligen gjort det till en vana att vakna sent, trota att jag sovit hela dagarna och lagt mig relativt tidigt. Men jag antar att det blir så när man är lite sjuk. Nu är det i alla fall mycket bättre. Tror dock att jag kan vara helt slut och lite off i helgen eftersom första dagen med jobb nu är imorgon kl. 9.00-20.00. Det kan bli lite jobbigt.

En sak jag märker att jag blivit bättre på är att mitt behov att sminka och fixa hår är enormt. Alltid samma sak när jag varit sjuk. Kanske för att jag blir så glad av färg och så och alltid de dagarna när jag är gladast är när jag har sminkat och är sminkad själv. Det handlar inte så mkt om att vara just sminkad, för jag har inget emot att gå osminkad (jag går till och med till affären i pyjamas), men det är roligt, fint och man blir gladare.
Dock kommer jag nog inte sminka mig idag, eftersom mitt öga blivit ännu rödare. Hoppas det går bort snart, ser hemskt ut, men på den positiva sidan framhäver det mina gröna ögon :P

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Det är alltid kul att resa i Skåne :) Kan ju börja ta långa promenader i den skånska naturen nu :)

Är det på gunnarssons du ska börja jobba imorgon?

2010-06-17 @ 20:46:12
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0