Jobbedag

Första tidiga morgonen för mig på ett tag nu.. och det känns. Sov väldigt blandat, i början av natten sov jag jättedåligt men sen sov jag jättebra. Dock har jag fortfarande lite förhöjd temp, så de kan ju göra att man sover lite konstigt..

Börjar jobba kl 9.00, skönt att tjäna pengar, men kanske inte det roligaste jobbet. Jobbar till 20.00 ikväll så kommer bli en jobbig dag, men hoppas jag får göra ngt som inte innefattar att vara trevlig mot folk, haha. Känner mig för trött för det.

Hade tänkt att jag skulle sminka mig idag, men orkar verkligen inte och mitt ena öga är lite känsligt, så får ta det imorgon istället :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Ohh var finns det praktikplatsen.. möjligen på make up store? :D

2010-06-18 @ 10:02:52
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0