Ledig

Idag har jag varit ledig och det har varit riktigt skönt. Dessutom har vädret varit underbart men har ändå inte legat ute i solen så mkt. Har varit ute men mest suttit lite i skuggan. Jag och Kim (soom också skaffat inlines nu) åkte 1 mil på inlinesen idag och det var riktigt skönt. Åkte nästan hela vägen till Teckomatorp och tillbaka igen.
När vi degat i solen och duschat åkte vi och lämnade Kim i Asmundtorp och sen stack jag och mamma till Familia där jag köpte en klocka, tröja och lite underkläder och mamma köpte en ny bikini.

Tänkte städa mitt rum lite nu och sen se om jag pallar träna lite styrketräning. Behöver stama upp mig lite grann :P

Imorgon blir det en lång dag på jobb, 6-16. Får ta en liten powernap när jag kommer hem så att jag orkar åka inlines imorgon kväll.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0