Lördag

Idag skulle jag egentligen följt med Marianne till Köpenhamn, men hon skulle köra halv 10 och efter den långa dagen jag hade igår kände jag verkligen inte för att gå upp tidigt, och var extremt trött när klockan ringde. Så istället stannade jag hemma och sov. Vaknade för ca en timme sedan, när min mamma kom och sa att de skulle köra nu, hon och pappa ska till Norge.
Just nu är jag ensam hemma, vilket är skönt! Har precis avslutat frukosten (ägg och bacon, daah). Tänkte att jag skulle sätta mig och rita lite. Behöver lite nya portfolie-bilder och tänkte rita upp lite idéer. Om ngn känner för att modella är det bara att höra av sig!!


En bild från MAC. Jag gillar deras skissar och se hur de levs ut genom modellerna.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0