Shoppin'

Nu har jag precis kommit hem från Malmö. Var med Jessica hos tandläkaren där. Efter tandläkaren gick vi till Espresso House och åt lite "frukost" 3e frukosten för mig hahah.
Gick upp halv 5 idag eftersom jag skulle köra mamma på jobb (somnade halv 3) och åt då ägg och bacon. När jag kom hem vid 7 tiden åt jag mackor och drack kaffe (vilket jag inte tycker om) för att pigga upp  mig lite.

Efter frukosten på Espresso House gick vi på stan lite. Jag inhandlade en turkos färg till mitt hår, ett gult nagellack och en fuktighetscreme från the Bodyshop med doften clementin. Väldigt frisk och god tyckte jag :)



Längesen jag köpt nagellack innan, men har nu köpt 4 nagellack på mindre än en vecka.. Ett genomskinligt grundlack, ett pastellkorall, ett pastellmintgrön och pastellgult nu.

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Ja visst är han!

2010-06-02 @ 07:36:52
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Aimee

ska du köra samma färgning som jag;)

2010-06-02 @ 11:32:04
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0