Blää..

Idag mår jag inte alls bra... Varit uppe halva natten och kräkts. Har ont i hela kroppen nu, huvudet, magen och e skittrött. Vill äta men inte alls sugen på mat.

Jag måste egentligen göra franska, ska hitta en reklam eller så som jag gillar/hatar och svara på en massa frågor om den. Jag hittar bara ytliga tråkiga reklmaer som jag dessutom inte orkar diskutera på franska just nu...
Missade dagens föreläsningar idag, inta alls bra och det blir ingen träning idag heller. Beställde inlines idag, hoppas de kommer snart.

Imorgon måste jag i alla fall må bättre för jag måste till skolan sen kl 17 ska jag till "Another Pretty Face" i Hbg och lära mig lite om hur de jobbar där :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas du mår bättre imorgon!

2010-03-09 @ 20:55:20
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0