Försoven

Somnade vid 2 halv tre igår inte skoj, vaknade dessutom kl halv 5 och kunde inte somna om satte klockan på halv 7 istället eftersom jag ändå skulle ha en timme på mig att göra mig klar och när jag vaknar är klockan 9. oops! Så jag missade skolan, håller på att städa upp lite här hemma nu, Paula ska fixa sitt hår idag.
Ikväll är det tupperware-party med min mammi..

Fick mina nya skor idag, brevbäraren hade tryckt ner paketet i brevlådan och det var typ omöjligt att ta upp, min bror fick ta i med hårdhanskarna, tur att lådan inte va ömtålig :)


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad coola!

2010-03-22 @ 20:52:04
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0