Helgen

Knappt har jag börjat blogga förrän jag glömmer bort att blogga.

Helgen:
I Lördags åkte jag och mammi hem till Beckie, där mamma skulle få sin födelsedagspresent, nämligen en bodyscrub och spamassage. När Beckie va klar med mamma var det min tur att ta tag i Beckies hår och mammas tur att göra mat till oss :)
Maten blev supergott valnötsbröd med brieost och vitlökssalami.
Beckies hår färgade vi mörkare och klippte även av de slitna topparna och till sist klippte vi en lugg :) Hon blev superfin.



Efter håret så sminkade jag beckie och sedan mig själv. Därefter blev det en supergod middag med potatisgratäng och ngn kyckling mamma marinerat till oss med ketchup, apelsinjuice, kiwi, grillkrydda, salt och peppar osv.
När vi ätit och suttit och hängt hos Beckie ett tag gick vi ut, först till Tapaz, sedan Utposten och till slut PL13 som vi aldrig hade varit på innan.
På hemvägen blev det McDonalds :O där jag pratade franska och han som stod i "kassan" förstod och pratade franska tillbaka. Visste dock inte vad sugrör hette men nu vet jag att de heter; paille, bra att veta :P


                                      xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0