Leggings

Wiie idag kom mina leggings från asos, de skulle egentligen kommit i fredags men de blev lite sena. Min bror tyckte dock att de var jättefula men han brukar tycka det mesta e fult så man kan inte lyssna så mkt på honom :P
Men leggingsen var faktiskt lite finare på bilden än de var på riktigt, irl är de helt matta och det "korall" färgade är rött, men de va helt ok iaf


Bild från Asos

Nu ska jag äta lite och sen kvart i 4 kommer Beckie, hon ska åka med mig till Hbg. Jag ska lära mig hur de jobbar på "Another Pretty Face" idag :) Ska vara där mellan 17-19 lite lagom en onsdagskväll.
Skulle egentligen varit i skolan idag men fick stanna hemma idag med för jag kunde inte sova inatt.. men har i alla fall hunnit i kapp en hel del med hemarbeten i alla fall :D


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0