Måndag

Nu har jag nästan precis kommit hem från skolan, var en ganska lång dag idag men helt ok. Trött i huvudet nu bara efter all franska :P

Tech Futurum ringde idag men jag satt på föreläsning då så jag får ringa dem imorgon, hoppas de e angående intervju och sånt :) Sen fick jag en överraskning till och kanske har ett roligt jobb snart :) vi får se hur det går.

Sminkade mig inte idag eftersom jag var så trött imorse, så ni får en bild på min syster från när jag fixade hennes hår och stylade henne och så istället.




                                                xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Oh vad kul!! Hoppas hoppas hoppas!

2010-03-01 @ 18:45:10
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0