Migraine

Legat hemma sedan i måndags kväll med migrän, känns som att inget har hjälpt, men nu kan jag i alla fall se igen :) Gick ut på en liten promenad vid 8, slutade hemma hos Jessica där vi satt och drack te. Provade ett jättegott te som var fairtrade med smak av granatäpple och echinea.

Peter visade lite filmsnuttar från Rammsteinkonserten, skithäftiga sceneffekter.

Fick flytta dagens intervju till på måndag och så missade jag en föreläsning med, men det var bara introduktion så hoppas jag inte missade för mycket i alla fall. Jag och Kim lagade middagen idag, det blev hemmagjord pasta med köttfärssås yum yum.. Det måste vara min absoluta favoriträtt.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite franska och sen nanna, måste kanske lägga lakan på sängen med..


                                              xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0