Ny dag, ny vecka

Idag skulle jag egentligen gå upp kl 7 men pallade inte så sov till halv 9. Skulle på intervju på "Another Pretty Face" i Hbg. Det gick jättebra :) ska gå brevid på ons kväll och lördag nästa vecka ska jag göra arbetsprov, vi får se hur det går då :P Men förhoppningsvis går det väl bra :)
När jag kom hem kvart över 2 var det snabba ryck att äta och hämta nycklar etc. eftersom jag hade en ögonbryns plock och färg kl 3. Men men det gick bra och jag hann. Nu är jag hemma, skönt att sitta ner lite. Men får väl snart röra på mig igen ska powerwalka med Jessica sen.

Nu måste jag nog ta tag i min franska...här kommer en bild på dagens smink, kanske inte världens bästa, mina ögon är helt svullna idag :(


Kommentarer
Postat av: Becca

Skitsnyggt!

2010-03-08 @ 17:08:50
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: tack darl!

2010-03-08 @ 18:50:19
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0