Powerwalk

Missade dagens föreläsning idag eftersom jag vaknade med migrän.. Har haft mkt migrän nu men ska på akupunktur på torsdag och nästa torsdag ska jag till min vanliga läkare, så efter det så ska nog migränen kunna minska :) Om vädret slutar skifta fram och tillbaka skulle också hjälpa lite

Men nu har jag i alla fall ingen huvudvärk längre och var precis ute på en timmes powerwalk. Riktigt skönt att komma ut och gå lite vädret var inte så jättefint som det varit de andra dagarna men det var skönt i alla fall. Det var ljust ute och temperaturen lagom, dock blåste det lite, men man kan ju inte få allt.

Nu sitter jag och dricker vatten och äter mammas hembakade bröd med brunost :p tänkte kolla vad som finns på tv och läsa min chic tidning som jag inte hunnit gå igenom än :) ikväll blir det träning :D varit sjuk nu mkt så inte tränat på ett tag men ikväll ska det tränas :D

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0