Shoppinday

Nu har jag precis kollat på CSI och även förtärt mina nya sömnhjälpare. Sov kanppt ngt inatt men hoppas på att ta igen de nu inatt. Måste dock snabba mig att borsta tänder och krypa i pyjamasen. Oj tusan kom på att jag inte gjort franskan till imorgon, får skylla på min sömnlöshet :P

Nåväl idag har jag fixat Paulas hår det blev tjusigt :) Nu ikväll åkte jag och My till Familia, eftersom jag skulle till apoteket. Passade även på att kolla i andra affärer och hittade 2 tröjor på Gina för 50:- st och sen köpte jag lite hår accessoarer på H&M





xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Söta tröjor!



sv: Ja, jag välkomnar våren redan!

2010-03-23 @ 11:04:24
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0