Sleepless in Svalöv

HATAR att inte kunna sova, gick och la mig för några timmar sedan nu eftersom jag ska upp kl 6 imorgon :S Kunde inte sova så läste lite, pallade inte läsa för jag var så trött. Kunde ändå inte somna så jag skrev lite på ett franskarbete, somnade nästan men när jag lade mig kunde jag ääändå inte somna och nu har jag kollat lite på facebook osv och börjar nu bli ganska redlöst trött. Tänkte gå ner efter ett glas vatten och sen kanske få någon timma sömn. Hoppas!! Det kommer i alla fall att bli bättre på torsdag kanske till och med kommer bli min första hela natts sömn på flera år :D Håller tummarna. Just nu väntar jag bara på John Blund



(blid från google)

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0