the Zone

Igår spenderade jag i Gbg med ngra andra från Kempon. Vi skulle kolla the Zone eftersom Victor Cheng skulle tävla :) Det gick jättebra för honom och han vann sin match :)

För er som inte vet vad the Zone är så är det MMA (Mixed Marshal Arts). Ungefär som UFC fast med lite svenskare regler, vilket betyder en hel del restriktioner. Men det är väldigt kul att kolla på spec IRL. Dessutom kan man säga att the Zone är lite som ett paradis för tjejer, massa ögongodis. Vältränade killar i bara shorts som visar upp sina muskulösa kroppar och fightas. Dock var där inte så mkt ögongodis igår som förra gången...

Idag fixade jag min kusins hår, hon ville ha det jätteblont. Sen var det dags för mitt hår :D Får se om jag kan fixa en bild senare, men just nu har jag inga batterier i kameran.


Victor Cheng (bild från google)


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0