Tropical sunset

Imorse va de lite jobbigt att gå upp, kunde knappt sova alls inatt.. Men jag kom upp och åkte iväg till skolan för en lektion franska.
Just nu sitter jag och läser om franska artiklar, alltså bestämd och obestämd form osv. Inte alldeles för charmigt men måste man så måste man, tänkte faktiskt spendera HELA dagen med franska idag.. När jag gjort klart artiklarna tänkte jag iofs ta en liten nap sen måste jag läsa den delen av grammatiken som ska vara gjord till nästa vecka, läsa lite i en bok, och skriva klart det skriftliga. Tänkte hinna med allt till nästa vecka nu i helgen och har ett coctailparty att gå på imorgon och söndag blir väl som det blir, har dessutom en klipp och sling då. Så får ligga i idag.

Här kommer iaf dagens smink (allt från mus)
x Eyeprimer tinted
x Microshadow Muffin
x Microshadow Doris
x Microshadow Pollution
x Cybershadow Ra
x Cybershadow Babydoll
x Eyepencil Black
x Max Lashes Black





xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0