Turqouise

4-0 till Manchester United wiiiie :D

Nu har jag varit och gått brevid, det gick bra, fick sminka en del idag med... svårt utan mina egna små bebisar (penslar) Man e ju van vid att använda vissa verktyg. Men men fungerade helt ok.
När jag kom hem tog jag ut en grillad kotlett ur frysen och stekte potatis samt värmde lite bearnaisesås yum yum.. Gourmet middag à la rester :)
Sen blev det ju såklart fotboll på viasat 4 (norsk kanal)

Här är dagens smink (i princip samma som häromdagen tråkigt nog)

Jag har använt (allt från mus om inget annat anges)
x High Tech lighter Neptun (som primer)
x Microshadow City Jungle
x Microshadow Eclipse
x Microshadow Honey Pie
x Microshadow Deep Blue
x Microshadow Muffin
x Cybershadow Breeze
x Cake eyeliner Black
x Eyepencil Old Moss
x Eyepencil Secret Agent





xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0